często zadawane pytania

Ceny

Obsługa Klienta

Nasze usługi informatyczne
P: Czy możecie naprawić mojego laptopa lub komputer PC?
O: Możemy naprawić praktycznie wszystkie marek laptopów i komputerów PC. Mamy wieloletnie bogate doświadczenie w dziedzinie obsługi oprogramowania i trudnych problemów sprzętowych. Dotyczy to każdej marki komputera i laptopów.
[Powrót do góry]

P: Czy naprawiacie tylko laptopy?
O: Naprawiamy wszystkie rodzaje sprzętu komputerowego PC i laptopów. Ponadto instalujemy i konfigurujemy każdy rodzaj oprogramowania komputerowego. Aby uzyskać więcej informacji prosimy dzwonić..
[Powrót do góry]

P: Czy rozwiązujecie problemy związane z funkcjonowaniem sieci komputerowych?
O: Tak. Rozwiązujemy problemy związane z funkcjonowaniem sieci komputerowych, ich rozbudową oraz administracją. Aby uzyskać więcej informacji o naszej sieci, kliknij tutaj
[Powrót do góry]

P: Czy posiadacie w ofercie wszystkie typy matryc LCD do laptopów i jak długo trwa naprawa?
O: Oferujemy wszystkie rodzaje matryc LCD (również LED) dla każdego typu laptopa bez względu na wielkość i rozdzielczość, czy producenta.
Naprawa trwa około 24 godzin od zamówienia.  Jeśli masz już zakupioną matrycę LCD i jest to odpowiedni model matrycy do Twojego laptopa, lecz nie znasz się na sprzęcie komputerowym możemy ją również wymienić.
[Powrót do góry]

P: Czy wymieniacie gniazdka zasilania w laptopach?
O: Tak, uszkodzenie gniazada zasilania w laptopie to częsta usterka. Posiadamy całą gamę różnych gniazd zasilania do laptopów.
[Powrót do góry]

P: Czy gdy brakuje klawiszy na klawiaturze jesteście w stanie ją naprawić?
O: Tak, w przypadku gdy nie ma innych uszkodzeń. Gdy nie ma innej możliwości naprawy, bądź klawiatura została zalana wymieniamy całą klawiaturę. W ofercie posiadamy klawiatury dla każdego typu laptopa. Czas naprawy to 24 godziny.
[Powrót do góry]

P: Mój laptop wyłącza się bez ostrzeżenia gdy poruszę wtyczką zasilania / gniazdkiem. Czy wymieniacie zasilacze od laptopów i gniazdka zasilania w laptopach?
O: Tak, wymieniamy wszystkie rodzaje gniazdek zasilających oraz posiadamy bogatą gamę oryginalnych zasilaczy do laptopów. Na usługę wymiany gniazdka zasilającego dajemy co najmniej 3 miesiące gwarancji.
[Powrót do góry]

P: Mój komputer / laptop nie uruchamia się poprawnie! Gdy go włączę, system startuje, widzę logo Windows i nagle sam się restartuje. Czy można naprawić tę usterkę i czy stracę dane? Jak długo to potrwa?
O: Tak, możemy pomóc. Prawdopodobnie konieczna będzie ponowna instalacja systemu operacyjnego, oraz przywrócenie  danych z kopii zapasowych.
[Powrót do góry]

P: Chcę  rozbudować pamięć RAM w moim laptopie / komputerze. Można to zrobić na miejscu w waszym serwisie komputerów i laptopów w Będzinie?
O: Tak. Musimy tylko wcześniej określić dokładnie markę i model laptopa lub komputera.
[Powrót do góry]

P: Posiadam laptopa, i router z obsługą WIFI ale nie mogę podłączyć się do sieci bezprzewodowej. Czy możecie mi pomóc?
O: Tak, proszę zadzwonić pod numer 880 779 551, abyśmy mogli umówić się na spotkanie w celu konfiguracji sieci bezprzewodowej w domu lub biurze.
[Powrót do góry]

P: Czy można przenieść ważne pliki jak zdjęcia, dokumenty, poczta z mojego starego komputera do nowego laptopa?
O: Tak, przenoszenie plików i ustawień osobistych jest standardową operacją, które w większości przypadków mogą być wykonywane u klienta. To może trwać od 1 do kliku godzin w zależności od ilości danych, które chcesz przenieść.
[Powrót do góry]

P: Programem antywirusowy, usunął klika wirusów lecz pomimo tego komputer nie działa normalnie. Czy możecie mi pomóc?
O: Niektóre wirusy można tylko usunąć skanując dysk twardy bez włączania zainfekowanego systemu operacyjnego. Posiadamy specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające taką procedurę. W przypadku mocno zainfekowanych komputerów stosujemy również wielokrotne skanowanie różnymi programami antywirusowymi.
[Powrót do góry]

Ceny
P: Czy od razu podacie dokładną cenę naprawy laptopa / komputera PC w waszym serwisie komputerów i laptopów?
O: Bez inspekcji uszkodzeń laptopa / komputera możemy podać cenę części zamiennych, oraz podać niezobowiązującą ofertę naprawy, która jest weryfikowana po zapoznaniu się z uszkodzeniami wadliwego laptopa lub komputera w naszym serwisie. Nie możemy pobierać stałej opłaty, niezależnie od stopnia uszkodzenia bo było by to nie sprawiedliwe na naszych klientów. Zapewniamy jednak, że koszt pracy jest ustalany indywidualnie dla każdej naprawy adekwatnie do stopnia uszkodzeń i trudności ich naprawy.
[Powrót do góry]

P: Czy pobieracie opłaty za odbiór lub dostawy sprzętu i wizyty serwisanta w siedzibie klienta?
O: Nie pobieramy żadnych opłat za:
dostarczamy zakupione u nas urządzenie, za odwiedziny serwisantów na terenie całej Będzinie, odbiór zepsutego sprzętu komputerowego,
w przypadku gdy sprzęt trafia do naprawy w naszym serwisie, lub klient zleca nam naprawę na miejscu.
[Powrót do góry]

P: Czy pobieracie opłaty gdy nie uda się rozwiązać problemu?
O: Nie, nie będziemy pobierać opłat za nie rozwiązany problem.
[Powrót do góry]

P: Jeśli podczas badania usterek laptopa / komputera okaże się że koszt usunięcia usterki przewyższy jego wartość, płacę za naprawę?
O: Na bieżąco informujemy zlecającego o kosztach naprawy. W przypadku wycofania się klienta z naprawy laptopa  / komputera oferujemy standardową opłatę za ekspertyzę.
[Powrót do góry]

P: Jeżeli mój laptop nie nadaje się do naprawy odkupicie go ode mnie?
O: Nie, ponieważ nie handlujemy używanym sprzętem. Do wszystkich napraw staramy używać tylko nowych części zamiennych. Chyba że nasz klient zażyczy sobie inaczej.
[Powrót do góry]

Obsługa Klienta
P: Jak długo trzeba czekać na odwiedziny waszego serwisanta z serwisu komputerowego?
O: W celu obsługi przypadków nie cierpiących zwłoki prowadzimy usługę „Pogotowie komputerowe w Będzinie„. Średnio od złożenia zamówienia do wizyty upływa od 1 do 2 godzin.
[Powrót do góry]

P: Czy można zamówić wizytę serwisanta w godzinach nocnych lub w weekend?
O: Tak, mamy 24 godzinny system wsparcia dla wszystkich naszych klientów.
[Powrót do góry]

P: Czy wykonujecie kopię zapasowej danych przed naprawą komputera?
O: Tak, naszym priorytetem jest tworzenie kopii zapasowych danych wskazanych na formularzu zgłoszeniowym przez klienta.
[Powrót do góry]

P: Jak długo przechowujecie dane po naprawie komputera PC / laptopa w waszym serwisie komputerów i laptopów?
O: Kasujemy je natychmiast po zwrocie naprawionego sprzętu.
[Powrót do góry]

P: Jak długo trwa naprawa sprzętu w waszym serwisie komputerowym w Będzinie?
O: Zazwyczaj jeden dzień lub max do dwóch dni roboczych, gdy posiadamy wszystkie niezbędne do naprawy części. Większość materiałów i części do laptopów nasi kontrahenci dostarczają  w terminie 24 godzin. Może się jednak zdarzyć iż potrzebną do naprawy część trzeba importować pod indywidualne zamówienie. Wtedy czas naprawy może wydłużyć się do około 3 tygodni.
[Powrót do góry]

P: Powrót do góry]